Managementul Calitatii

 

HOME | POLITICA IN DOMENIUL CALITATII, COMISIE DE COORDONARE, PRINCIPII, SCOP, OBIECTIVE, STRATEGIE…

 

              Declaratia Managerului

                     privind implementarea sistemului de management al calitatii

Managementul calitatii:

       Reprezinta un set de activitati coordonate pentru a orienta si controla o organizatie în ceea ce priveste calitatea.

 

       Sistemul de management al calității (SMC) este definit ca un sistem formalizat care documentează procesele, procedurile și responsabilitățile pentru realizarea politicilor și obiectivelor de calitate. SMC ajută la coordonarea și direcționarea activităților unei organizații pentru a răspunde cerințelor clienților și reglementărilor. Un SMC este important si pentru a îmbunătăți eficacitatea și eficiența organizatiei în mod continuu.

 

Sistemul de management al calitatii presupune activitati coordonate, conduse de la nivelul cel mai înalt al unei organizatii, pentru:

  • definirea politicii în domeniul calitatii;
  • definirea obiectivelor masurabile referitoare la calitate;
  • directionarea organizatiei spre atingerea obiectivelor referitoare la calitate;
  • tinerea sub control a activitatilor care influenteaza calitatea si luarea de actiuni daca exista neconcordante între obiectivele calitatii si rezultatele obtinute.

 

ELEMENTE ȘI CERINȚELE UNUI SISTEM DE GESTIONARE A CALITĂȚII

 

Pricipii SMC

Fiecare element al unui sistem de management al calității ajută la atingerea obiectivelor generale de îndeplinire a cerințelor clienților și organizației. Sistemele de management al calității ar trebui să răspundă nevoilor unice ale unei organizații; cu toate acestea, elementele pe care toate sistemele le au în comun includ:

  • Politica și obiectivele de calitate ale organizației;
  • Manual de calitate;
  • Proceduri, instrucțiuni și înregistrări;
  • Management de date;
  • Procese interne;
  • Satisfacția clienților de calitatea serviciilor;
  • Oportunități de îmbunătățire;
  • Analiza calității.

 

 SERVICII DE CALITATE CU SPECIALISTI DE CALITATE !!!

 

 Calitatea trebuie sa fie o constantă a efortului fiecărui salariat al spitalului si nu doar o medie a acelor eforturi…