Blog

Comunicate


– 05.05.2021 –

Comunicat



Privind situatia COVID-19 si vaccinarea anti COVID-19:



Situatia pacientilor, suspecti sau confirmati cu noul COVID-19 si a vaccinarii anti COVID-19, este dupa cum urmeaza...


Urmati acest link pentru amanunte…




Responsabil relatia cu mass-media,

Dr. Nitu Alexandru


– 07.04.2021 –

Comunicat



Comunicat de ziua sanatatii



Astazi 7 Aprilie, cu ocazia Zilei Mondiale a Sanatatii, dorim sa va adresam un sincer La Multi Ani. Va multumim pentru toate eforturile depuse de-a lungul acestei perioade dificile, pentru totate zilele si noptile petrecute in slujba pacientilor si departe de familiile dumneavoastra....

Urmati acest link pentru amanunte…




Manager,

Ec. Vienescu Dumitru


– 22.03.2021 –

Comunicat



Comunicat de presa 22 mar. 2021



Referitor la articolele aparute in presa locala, facem urmatoarele precizari....

Urmati acest link pentru amanunte…




Manager,

Ec. Vienescu Dumitru


– 15.02.2021 –

Comunicat



Informare articol pandurul 15feb2021



Ca urmare a articolului intitulat “Batrana de 88 ani, inghetata si derutata in fata spitalului” aparut in pubicatia on-line Pandurul in data de 14 februarie 2021, articol care relateaza intamplarea unei pacient in varsta de 88 de ani de sex feminin care s-a prezentat in serviciul de urgenta a Spitalului de Urgenta din Targu Jiu la aceeasi data, va aducem la cunostinta Managerul unitatii a dispus alcatuirea unei comisii pentru analizarea cele relatate....

Urmati acest link pentru amanunte…




Manager,

Ec. Vienescu Dumitru


– 10.02.2021 –

Comunicat



Laboratorul spitalului realizeaza determinari cantitaive ale nivelului imunoglobulinelor A si G (IgA si IgG)



Dozarea acestora se face din sangele pacientului in cadrul mai sus mentionatului laborator care are punctul de recoltare in cladirea Ambulatoriului Integrat al Spitalului de Urgenta Targu Jiu (Policlinica) situata in strada Progresului Nr 18, contra cost, pretul fiind de 80 RON pentru fiecare determinare (IgA sau IgG) respectiv 160 RON pentru detectarea ambelor tipuri de imunoglobuline....

Urmati acest link pentru amanunte…




Manager,

Ec. Vienescu Dumitru


– 08.02.2021 –

Comunicat



Informare privind salarizarea personalului medical:



Având în vedere publicarea pe site-ul unităţii a unui venit net de 24.202 lei pentru un salariat care ocupă funcţia de moaşă principal în cadrul Blocului Operator din str.Progresului nr.18, facem următoarele precizări:...

Urmati acest link pentru amanunte…




Manager,

Ec. Vienescu Dumitru


– 05.02.2021 –

Comunicat



Informare privind salarizarea personalului medical:



In urma publicarii listei cu "VENITURI SALARIALE PE LUNA DECEMBRIE 2020" pe site-ul Spitalului Judetean de Urgenta din Targu-Jiu, au aparut discutii, atat in spatiul public, cat si in randul personalului propriu, discutii care vizeaza majorarea salariilor unor anumite categorii de angajati, precum si venituri foarte mari pentru un angajat al spitalului.
Pentru a lamuri situatia, conducerea SJU Tg.-Jiu face urmatoarele precizari...

Urmati acest link pentru amanunte…




Manager,

Ec. Vienescu Dumitru


– 01.02.2021 –

Comunicat



Informare inchidere temporara Sectie Medicina Interna I:



Va aducem la cunostinta faptul ca, in momentul de fata, in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta din Targu Jiu, sectia Medicina Interna I este temporar inchisa datorita despistarii unor cazuri de infectie cu SARS CoV 2, in randul pacientilor internati...


Urmati acest link pentru amanunte…




Manager,

Ec. Vienescu Dumitru


– 27.11.2020 –

Comunicat



Raport:



Privind cercetarea disciplinara efectuata ca urmare a aspectelor reclamate in sesizarea nr. 50215/19.11.2020 si in articolul publicat in cotidianul Gorj Online...


Urmati acest link pentru amanunte…




Comisia de ancheta,


– 26.11.2020 –

Comunicat



Pentru informarea corecta a opiniei publice:



In contextul epidemiei de COVID 19 si pentru asigurarea asistentei medicale de specialitate, pentru pacientii suspecti si confirmati COVID 19 in stare grava, au fost infiintate urmatoarele structuri...


Urmati acest link pentru amanunte…




Manager,

Ec. Vienescu Dumitru


– 24.11.2020 –

Comunicat



Raport de constatatre:



Incheiat de catre Comisia de Cercetare Disciplinara, constituita prin dispozitia managerului nr. 1199/29.10.2O2O...


Urmati acest link pentru amanunte…




Comisia de Cercetare Disciplinara,


– 23.11.2020 –

Comunicat



Raport de constatatre:



Incheiat de catre Comisia de Verificare, constituita prin dispozitia managerului nr. 50264/23.11.2O2O...


Urmati acest link pentru amanunte…




Comisia de Verificare,


– 20.11.2020 –

Comunicat



Comunicat de presa:



Privind articolul publicat de catre cotidianul Gorj Online, in data de 20.11.2020:
...SCANDALOS! „A transformat secția ATI și COVID într-un adevărat BORDEL! Se închid în cabinet și întrețin raporturi SEXUALE și CHEFUIESC!”, se impune sa venim cu o serie de precizari....


Urmati acest link pentru amanunte…




Conducerea SJU Targu-Jiu,


– 30/07/2020 –

Informare privind laboratorul de genetica moleculara



        In data de 29.7.2020 a intrat in dotarea spitalului cel de-al doilea extractor automat pentru linia PCR de la laboratorul de Genetica Moleculara, ceea ce inseamna ca in momentul de fata, capcitatea laboratorului s-a dublat. Acest lucru este foarte important in contextul actual avand in vedere cresterea zilnica a numarului de persoane suspecte sau depistate cu COVID-19.
Astazi 30.7.2020 se va face instructajul intregului personal urmand ca de maine extractorul sa fie pus in functiune.
De asemenea pentru asigurarea bunei functionari a Laboratorului de Genetica Moleculara au fost scoase la concurs, pe perioada determinata,1 post medic specialist de laborator doua posturi de biolog si un post de asistent medical. In urma finalizarii evaluarii dosarelor echipa de la Laboratorul de Genetica Moleculara a fost completata cu un medic si un asistent. Din pacate pentru posturile de biolog nu s-a prezentat niciun candidat acestea urmand sa fie transformate in posturi de biolog debutant si sa fie scoase la concurs in cel mai scurt timp posibil.

...





Dr. Nitu Alexandru


– 26/07/2020 –

Informare privind laboratorul de genetica moleculara



        PENTRU INFORMAREA CORECTA A PUBLICULUI, DAR SI PENTRU A VA ASIGURA CA LA SJU TG.-JIU INCERCAM SA OFERIM SERVICII MEDICALE DE CALITATE SI SUNTEM INTR-UN PROCES CONTINUU DE IMBUNATATIRE A RELATIILOR CU PRESA, VA ADUCEM LA CUNOSTINTA URMATOARELE:...

...


Urmati acest link pentru amanunte…




Dr. Nitu Alexandru


– 09/07/2020 –

Comunicat



        Ca urmare a articolului intitulat “Spitalul Judetean Craiova in topul “spitalelor rusine” articol care face referire la includerea SJU Tg.-Jiu intr-un top 10 al “spitalelor rusine” conducerea SJU Tg.-Jiu va aduce la cunostinta urmatoarele:...

...


Urmati acest link pentru amanunte…




Dr. Nitu Alexandru


– 06/07/2020 –

Informare



        Spitalul Judetean de Urgenta Targu Jiu, cu avizul DSP Gorj, va aduce la cunostinta urmatoarele modificari de structura care au fost avizate incepand cu data de 02/07/2020:...

...


Urmati acest link pentru amanunte…




Dr. Nitu Alexandru


– 06/07/2020 –

Informare



        Avand in vedere numarul crescut de suspecti, de COVID-19, care s-au prezentat la UPU, din cadrul S.J.U. Tg.-Jiu, in ultimele saptamani, precum si cresterea numarului de cazuri, de infectii, confirmate cu COVID-19, la nivel national, personalul medical, precum si conducerea S.J.U. Tg.-Jiu, doresc sa va reaminteasca importanta masurilor de siguranta si precautie:...

...


Urmati acest link pentru amanunte…




Dr. Nitu Alexandru


– 26/06/2020 –

Comunicat de presa



        Cu privire la incidentul petrecut in data de 25/6/2020, cu ocazia vizitei ministrului sanatatii, Dl. Dr. Nelu Tataru, la sediul din strada Tudor Vladimirescu al Spitalului Judetean de Urgenta Targu Jiu, eveniment relatat atat in presa locala cat si nationala.


     Conducerea Spitalului Judetean de Urgenta Targu Jiu regreta producerea acestui eveniment, precum si neplacerile cauzate de acesta pacientei, dar tine sa mentioneze, in mod ferm, faptul ca la mijloc este vorba despre o neintelegere si face urmatoarele mentiuni...


...


Urmati acest link pentru amanunte…




Dr. Nitu Alexandru


– 23/06/2020 –

Declaratie de presa



        Avand in vedere articolul publicat in Cotidinalu Pandurul, in data de 23.06.2020, intitulat “A murit in spitalul din Targu Jiu. Trupul ar fi fost mutat intr-un vestiar”, pentru informarea corecta a opiniei publice, facem cunoscute urmatoarele:


     Tinand cont de contextul epidemiologic privind luarea unor masuri in vederea limitarii infectarii cu virusul SARS COV-2, sectia Oncologie din Str. A.I. Cuza a fost relocata in locatia din Str. Tudor Vladimirescu iar destinatia sectiei de Oncologie a fost atribuita internarii pacientilor infectati cu COVID-19...


...


Urmati acest link pentru amanunte…




Dr. Nitu Alexandru


– 17/06/2020 –

Declaratie de presa



        In cursul zilei de 16/06/2020, un cadru medical s-a prezentat la sectia de Boli Infectioase cu simptome specifice COVID-19 (pierderea gustului si a mirosului), simptome aparute in urma cu aproximativ 2 zile.


     Au fost recoltate probe de exudat nazal si faringian pentru COVID-19, probe care au fost preluate si lucrate in cadrul laboratorului de genetica al SJU Targu-Jiu. Probele prelucrate au confirmat, din pacate, suspiciunea medicilor, pacienta fiind internata pe sectia de boli infectioase, cu o stare generala stabila.


...


Urmati acest link pentru amanunte…




Dr. Nitu Alexandru


– 26.05.2020 –

Comunicat



privind testele pentru depistarea COVID-19:



Vă informăm că în laboratorul de analize medicale din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Tg-Jiu s-au efectuat un numar de 543 de probe pentru depistarea SARS COV-2, astfel:
- În luna Aprilie s-au lucrat un număr de 191 probe, din care 64 pentru angajaţii din cadrul unităţii şi 127 pentru pacienţi.
- În luna Mai s-au lucrat un număr de 352 probe, din care 189 pentru angajaţii din cadrul unităţii şi 163 pentru pacienţi.
- Începând cu data de 25.05.2020 Compartimentul de Biologie Moleculară va emite buletine de analize semnate şi parafate de medicul din laborator şi de biolog/chimist. Raportarile se vor face zilnic şi către DSP, MS si INSP.



Manager,

Md. Gheorghe Ioan Ovidiu


– 18.05.2020 –

Comunicat...



Privind acordarea fiselor medicale:



Începând cu data de 18.05.2020 vă anunţăm că Ambulatoriul Întegrat din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Tg-Jiu îşi reia activitatea privind controalele medicale periodice, controalele medicale pentru eliberarea fişelor de port armă si fişe medicale pentru conducatori auto, etc., cu exceptia sigurantei circulatiei...



Manager,

Md. Gheorghe Ioan Ovidiu


– 18.05.2020 –

Comunicat...



Privind acordarea sporului de risc:



Având în vedere situaţia neprevazută ca urmare a izolării la domiciliu a întregului personal TESA din cadrul Spitalului Judetean de Urgenţă Tg-Jiu, în perioada 30.04.2020 - 11.05.2020, cât şi a faptului că Managerul Unităţii şi Directorul de Îngrijiri au fost depistaţi pozitiv la testul COVID-19, fapt ce a impus la numirea unei conduceri noi, astăzi s-au reluat discuţiile cu conducerea Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate şi s-au transmis listele cu personalul nominalizat pentru acordarea sporului de risc aferent lunii Aprilie.

Menţionăm că pentru angajaţii din cadrul Unităţii de Primiri Urgenţe, s-au trimis listele cu personalul beneficiar de spor de risc in data de 13.05.2020.



Manager,

Md. Gheorghe Ioan Ovidiu


– 15.05.2020 –

Comunicat...



Privind reluarea asistentei medicale in ambulatoriu:



Conform articolului 13 din HG 24/14.05.2020 vă aducem la cunoştinţă următoarele:
Se reia asigurarea asistenţei medicale ambulatorii pentru cazurile care nu reprezintă urgenţă şi care nu au potenţial de agravare, cu condiţia organizării activităţii astfel încât consultaţiile să fie efectuate doar cu programare prealabilă şi interzicerea staţionării pacienţilor în zonele de aşteptare, precum şi activităţile de internare a pacienţilor care nu sunt urgenţe medicale, la nivelul unităţilor sanitare non-COVID, cu menţinerea interdicţiilor de acces a aparţinătorilor, fiind obligatorie organizarea unui sistem de informare a acestora despre starea pacienţilor internaţi.


Urmati acest link pentru amanunte…




Manager,

Md. Gheorghe Ioan Ovidiu


– 06.04.2020 –

Comunicat...



Privind articolul publicat in cotidianul Gorj-online, intitulat "DEMISIA, EXTREMA URGENTA !!!...":



Avand in vedere articolul publicat in cotidianul Gorj-online, intitulat "DEMISIA, EXTREMA URGENTA !!! Spitalul Tg-Jiu DETINE un aparat performant pentru depistarea COVID-19! Conducerea unitatii medicale A UITAT de el!", pentru informarea corecta a opiniei publice, facem cunoscut urmatoarele:
...
Fata de cele aratate, consideram tendentios articolul cu privire la conducerea Spitalului Judetean de Urgenta Targu-Jiu.


Urmati acest link pentru amanunte…




Manager,

Ec. Vienescu Dumitru


– 13.03.2020 –

Comunicat...



COMUNICAT DE PRESA PRIVIND PROGRAMUL DIN AMBULATORIUL INTEGRAT:



Va informam ca începând cu data de 16.03.2020 programul din Ambulatoriul Integrat al Spitalului Judeţean de Urgenta Targu-Jiu, se va desfasura in intervalul orar 07:00 – 15:00.
Incepând cu aceasta data vor funcţiona doua cabinete de Cardiologie si doua cabinete de Psihiatrie, astfel incat pacienţii programaţi pentru schimbul II (14:00 – 21:00) vor fi consultaţi in intervalul orar 07:00 - 15:00.
Va mulţumim pentru înţelegere.


Urmati acest link pentru amanunte…




Conducerea

.


– 08.03.2019 –

Comunicat...



Comunicat privind vizitele apartinatorilor persoanelor internate in spital:



Având în vedere adresa nr. 1544/RA din 08.03.2020 şi prevederile pct. 3 din Hotărârea nr. 6/2020 a Grupului de suport tehnico-ştiinţific privind gestionarea bolilor înalt contagioase pe teritoriul României, se sistează până la data de 31.03.2020, vizitele aparţinătorilor persoanelor internate la nivelul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu.
Măsura sus menţionată se pune în aplicare de îndată.
Rugăm aparţinătorii persoanelor internate la nivelul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu, să respecte această măsură.


Urmati acest link pentru amanunte…




Manager,

Ec. Vienescu Dumitru


– 10.02.2020 –

Comunicat...



Referitor la articolul publicat in presa cu titlul : “Ancheta la Spitalul Judetean, dupa ce o pacienta sustine ca a fost externata, desi avea fractura la picior”, publicat in data de 22.01.2020, comisia de verificare formata din: Dr Coleasa Nicoleta Simona – presedinte, Dr. Mitrulescu Paisoana Ioana – membru, Dr. Niculescu Bogdan – membru, a ajuns la urmatoarele concluzii:


Pacienta s-a prezentat in urma unui accident rutier si a fost examinata intr-o prima faza de medicul UPU care a solicitat examen radiologic pe urmatoarele regiuni: toraco-pulmonar, stern, bazin si coloana dorsolombara, conform acuzelor pacientei. In serviciul de radiologie a avut loc o discutie contradictorie intre asistenta de la Radiologie si pacienta vis-à-vis de prezenta unor “piercinguri” care ar putea influenta rezultatul radiologic. Ulterior ,in serviciul UPU a fost consultata de medicul chirurg si medicul ortoped care nu au indicat investigatii suplimentare radiologice, pacienta nu a acuzat simptomatologie pe zona gleznei unde sustine ca a avut locul de fractura. Pacientei i s-a propus internarea in sectia de Ortopedie deoarece pot aparea semne suplimentare. Pacienta a refuzat internarea in sectia Ortopedie si a semnat in fisa UPU acest lucru, parasind serviciul UPU prin mijloace proprii, deplasandu-se prin mers, in ortostatism si neacuzand durere la nivelul gleznei drepte la parasirea spitalului.


– 23.12.2019 –

Comunicat...



Comunicat de presa privind indicatorii executiei bugetare:



Vă aducem la cunoştiinţă ca pentru anul 2019 au fost îndepliniţi indicatorii aferenţi execuţiei bugetare, la cheltuieli de investiţii, cu finanţare din fondurile alocate de la Ministerului Sănătăţii şi Consiliul Judeţean Gorj, în procent maximal, de 100%.


Urmati acest link pentru amanunte…




Manager,

Ec. Vienescu Dumitru


– 02.12.2019 –

Comunicat...



Drept la replica:



In data de 27.11.2019 s-a intrunit comisia de evaluare ca urmare a dispoziţiei nr. 906/26.11.2019 pentru verificarea aspectelor relatate in ziarul Gorjeanul intitulat: „Acuzaţii de malpraxis la adresa unui ortoped de la Spitalul Judeţean Tg-Jiu/Victima, un profesor pensionar, a decedat la Spital in Craiova”.
Analizând foaia de observaţie si in urma audierii medicului curant, s-au constatat următoarele:
a) Din foaia de observaţie reiese ca pacientul a fost internat prin serviciul de urgenta in 02.11.2019, examenul radiologie nu a evidenţiat leziuni osoase, dar medicul de garda a hotarat sa interneze pacientul pentru investigaţii suplimentare(pacientul a fost preluat de medic ul curant a doua zi dimineaţa);
...;
In concluzie, in cazul pacientului, diagnosticul si tratamentul aplicat pe perioada spitalizării a fost cel corect; iar faptul ca pacientul nu a fost reintenat după 2 zile, a fost pentru ca pacientul trebuia internat pe o secţie de cronici sau ingrijit, de familie, la domiciliu. In Spitalul Judetean de Urgenta nu pot fi ingrijti pe termen lung asemenea pacienti.


Urmati acest link pentru amanunte…




Manager,

Ec. Vienescu Dumitru


– 15.11.2019 –

Comunicat...



Constatari Comisie de Ancheta Interna privind decesul nou-născutului din secţia Neonatologie:



In cadrul anchetei interne desfasurate la Spitalul Judetean de Urgenta Tg Jiu pentru cercetarea evenimentului petrecut in data de 09.11.2019 ora 04:20, respectiv decesul nou-nascutului pacientei S A M internata de urgenta in Sectia Obstetrica- Ginecologie a Spitalului Judetean de Urgenta Tg Jiu, s-a constituit o comisie numita prin dispozitia nr. 861/11.11.2019.
In urma evaluarii cazului s-a constatat:
- pacienta S A M se interneaza de urgenta in sectia Obstetrica- Ginecologie Tg Jiu in data de 08.11.2019 ora 08.20, fiind insarcinata in luna a-IX-a;
- în aceeasi zi se intervine operator practicandu-se operatie cezariana, se extrage un fat viu, care este preluat de personalul sectiei neonatologie;
- nou-nascutul a prezentat detresa respiratorie inca de la nastere.
Evolutia nou-nascutului este aparent favorabila ramanand in continuare in compartimentul de Terapie Intensiva sub monitorizare.


Urmati acest link pentru amanunte…




Manager,

Ec. Vienescu Dumitru


– 11.11.2019 –

Comunicat...



Referitor la decesul nou-născutului din secţia Neonatologie:



In data de 08.11.2019, ora 08:20, se internează, prin Biroul Internări, pacienta SA, în vârstă de 31 de ani, în secţia Obstetrică. La ora 10:05 se practică cezariană pentru uter cicatricial şi se extrage un făt viu de sex masculin, greutate 4400 g, scor Apgar 8.
Nou-născutul prezintă tulburări de adaptare după naştere. Evoluţia a fost lent nefavorabilă şi decedează la ora 04:20, fără răspuns la manevrele de resuscitare, în pofida conduitei terapeutice instituite.
Conducerea spitalului a dispus efectuarea unei anchete interne, urmând să fie comunicate concluziile.


Urmati acest link pentru amanunte…




Manager,

Ec. Vienescu Dumitru


– 09.10.2019 –

Comunicat de presa...



In virtutea dreptului la replică şi a corectei informări a opiniei publice, în legătură cu articolul "Stare critică: scurtă analiză a aberaţiilor maligne ale managerului Capotă”, apărut în publicaţia online „Sabotorii Gorjului”, conducerea Spitalul Judeţean de Urgenţă Tg Jiu precizează:



Drept la replică către publicaţia online “Sabotorii Gorjului”



I. In legătură cu achiziţia celor 4 "Lămpi de operaţii” la care face referire dl. Dr. Soare Claudiu şi care au fost livrate Spitalului Judeţean de Urgenţa Tg-Jiu, menţionăm că acestea au fost livrate în baza unui acord cadru încheiat în anul 2018, în urma procedurii de licitaţie deschisă publicată în SEAP prin anunţul de participare nr. 183186/03.03.2018. Aceste lămpi au fost achiziţionate pentru Blocurile Operatorii (3 bucăţi în locaţia din str. Tudor Vladimirescu şi 1 bucată în locaţia din str. Progresului nr. 18); repartizarea celor 3 lămpi din locaţia Tudor Vladimirescu fiind făcută de către medicul coordonator şi asistentul şef din Blocul Operator.
...

X. Referitor la valorile estimate ale procedurilor de achiziţie iniţiate în SEAP, pentru echipamente medicale care depăşesc sumele alocate prin bugetul de venituri şi cheltuieli, menţionăm ca aceste valori estimate corespund cantităţilor maxime estimate a fi achiziţionate pe perioada derulării acordului cadru şi nu valoarea unei singure bucăţi din fiecare echipament. In acest sens, contractele subsecvente şi comenzile pentru anul 2019 se vor încheia la o valoare cel mult egală cu cea aprobată de către Ministerul Sănătăţii şi Consiliul Judeţean Gorj. De asemenea, precizăm că valoarea aparatelor nu poate depăşi lista de investiţii aprobată decât în situaţia în care se va aproba suplimentarea cantitativă a acesteia. Prin urmare contractele subsecvente sunt încheiate cel mult la valoarea aprobată prin lista de investiţii. De asemena, achiziţia de aparatură medicală, consumabile, etc., se face doar în baza referatului de necesitate întocmit de şeful locului de muncă (secţie, compartiment, etc.), acesta având obligaţia, potrivit art.2 alin.5 din HGR 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, de a menţiona în referat valoarea estimată a achiziţiei precum şi caracteristicile tehnice ale produselor solicitate.
In acest sens unitatea a emis o procedură operaţională privind modalitatea de întocmire a referatelor de necesitate, care a fost transmisă tuturor şefilor de secţie sub semnătură pentru aplicare.

Menţionăm că în cazul iniţierii unei proceduri ce se va finaliza prin încheierea unui acord cadru, nu este necesară a fi aprobată prevederea bugetară, deoarece acordul cadru nu instituie obligaţia autorităţii contractante de a achiziţiona produsele respective.

Anexăm mai jos punctul de vedere de pe site-ul www.achizitiipublice.qov.ro, administrat de Autoritatea Naţională pentru Achiziţii Publice:

"Indrumare

In primul rând subliniem că, în temeiul prevederilor legale în materie de achiziţie publică, iniţierea şi derularea unei proceduri de atribuire nu este legată de asigurarea fondurilor.
Corelativ acestui drept, autoritatea contractantă va avea în vedere însă, indiferent de momentul iniţierii procedurii de atribuire, ca, înainte de încheierea contractului, să se asigure de respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice, respectiv Legea nr. 500/2002 şi Ordinul nr.1.792 din 24 decembrie 2002.
De asemenea, pentru a veni în sprijinul autorităţii contractante, în vederea identificării unei soluţii optime de achiziţionare a serviciilor de catering, recomandăm autorităţii să aibă în vederea aplicarea unuia dintre instrumentele specifice de atribuire a contractelor de achiziţie publică prevăzute în cadrul Capitolului III, Secţiunea a 2-a, din Legea nr. 98/2016, respectiv utilizarea acordului-cadru.
Principalele caracteristici ale acordului-cadru sunt conturate în cadrul art. 3, alin. (1) lit. c), din Legea nr. 98/2016, art. 14 şi art. 115, alin. (1), din Legea nr. 98/2016, astfel:
...

In acest sens este important de menţionat că raportul juridic creat între autoritatea contractantă şi unul sau mai mulţi operatori economici, prin încheierea acordului-cadru, nu obligă autoritatea contractantă să achiziţioneze efectiv serviciile ce fac obiectul acestuia, ci îi conferă doar dreptul de a încheia în viitor unul sau mai multe contracte subsecvente, fără a mai organiza altă procedură de atribuire (sau modalitate de achiziţie).
Aşadar, ţinând cont de toate aspectele enunţate mai sus, precizăm că acordul-cadru nu reprezintă un „angajament legal” în înţelesul Legii nr. 500/2002, astfel că încheierea acestuia nu este condiţionată de existenţa certă a fondurilor.
Prin urmare, în cazul atribuirii unui acord-cadru, angajarea cheltuielilor se realizează progresiv, respectiv la semnarea fiecarui contract subsecvent."


Urmati acest link pentru amanunte…




Comitetul Director:

Ec. Capotă Gigel-Gheorghe - manager

Md. Huzu Maddy Andreea - director medical

Ec. Vienescu Dumitru - director financiar-contabil

As. Borhina Ion - director de ingrijiri


– 25.09.2019 –

Comunicat de presa...



Ţinând cont de informaţiile eronate, transmise în spaţiul public de publicaţia online “Presa Fără Stăpâni”, în legătură cu anumite achiziţii efectuate de Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu, am emis un drept la replică către respectiva publicaţie care să clarifice aceste informaţii.



Redăm mai jos dreptul la replică…



Drept la replică către publicaţia online “Presa Fără Stăpâni”



In virtutea dreptului la replică şi a corectei informări a opiniei publice, în legătură cu articolul „Hârtie igienică de un milion de euro, cumpărată de Spitalul Judeţean din Târgu Jiu”, apărut în publicaţia online „Presa Fără Stăpâni”, în data de 25 septembrie 2019, Departamentul de Comunicare al Spitalului Judeţean de Urgenta Târgu-Jiu precizează:
Achiziţia produsului role prosop hârtie a fost demarată în SICAP în data de 18 martie 2019 şi a fost finalizată prin răspunsul la ofertă în aceiaşi zi.
Această achiziţie, în valoare de 3.150 lei, fără TVA, a fost materializată prin livrarea produselor la data de 18 martie 2019 şi emiterea facturii nr. 7550, din data 18 martie 2019, pe care o ataşăm.
Eroarea care apare pe SICAP (Sistemul Electronic de Achiziţii Publice) nu se datorează Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu.
Referitor la achiziţia de aparatură medicală finanţată de Ministerul Sănătăţii, procedurile de achiziţie au fost de licitaţie deschisă online, publicate în SICAP, proceduri la care au posibilitatea să se înscrie şi să depună ofertă orice operator economic.


Urmati acest link pentru amanunte…




Manager,

Ec. Capotă Gigel-Gheorghe


12.03.2019

Comunicat de presa...



Azi 12.03.2019, au fost finalizate lucrările comisiei de cercetare disciplinară de către Comisia de cercetare disciplinară prealabilă, numită de managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu prin dispoziţia nr. 107/08.02.2019.


A fost întocmit raportul de cercetare disciplinară nr. 8760/12.03.2019, cu privire la fimarea pacienţilor din Secţia Psihiatrie, filmare ce a făcut obiectul aricolelor publicate în ziarul Pandurul din data de 07.02.2019 şi în ziarul Impact în Gorj din data de 08.02.2019.


Managerul unităţii, a aprobat propunerea comisiei de cercetare disciplinară şi a dispus emiterea dispoziţiilor de sacnctionare disciplinară cu reducerea salariului de bază cu 10% pe o durată de 3 luni, a doamnei registrator medical Puşcaşu Diana Ana Maria şi a domnului asistent medical principal Drumen Marius Constantin.


Hotărârea a avut la bază şi Avizul de etică nr. 4/04.03.2019 şi Hotărârea nr. 2/04.03.2019, emise de Consiliul Etic al Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu Jiu.



Manager,

Ec. Capotă Gigel-Gheorghe


15.02.2019

Comunicat de presa...



Astazi 15.02.20l9, au fost finalizate rapoartele de cercetare disciplinară prealabilă, de către comisiile de cercetare disciplinară, pentru acuzaţiile aduse doamnei doctor din cadrul Compartimentului de Pneumologie, Secţia Medicală I şi pentru cei doi asistenţi din cadrul secţiei Psihiatrie, care au fost fotografiaţi în sala de mese, în timp ce se tundeau.


Managerul unităţii a aprobat propunerile comisiilor de cercetare disciplinară şi a dispus emiterea dispoziţiilor de sancţionare, in primul caz, cu reducerea salariului de bază cu 10 % pe trei luni, pentru doamna doctor din cadrul Compartimentului Pneumologie şi în al doilea caz, cu reducerea salariului de bază cu 10 % pe două luni, pentru cei doi asistenţi din cadrul Secţiei Psihiatrie.



Manager,

Ec. Capotă Gigel-Gheorghe


12.12.2018

INTERVENTIE CHIRURGICALA COMPLEXA...



Referitor la cele 2 victime din data de 07.12.2018, Șchiopan Doina, agresată și soțul acesteia Șchiopan Constantin, agresor, va comunicam următoarele:


Cele doua victime au fost aduse prin transfer de la spitalul Motru în Unitatea de Primiri Urgențe, în data de 07.12.2018 cu următoarele diagnostice de prezentare:

– Șchiopan Doina – policontuzionată prin A.I., multiple plăgi înjunghiate torace și abdomen, șoc hemoragic, intubație orotraheală.

– Șchiopan Constantin-policontuzionat prin autoagresiune, multiple plăgi înjunghiate laterocervical drept și torace anterior.


Echipa multidisciplinara formată din:

Dr. Neagu și Dr. Soare – chirurgi, Dr. Folcut – urolog, Dr. Nica – chirurg torace, Dr. Uritescu – chirurg buco-maxilo-facial, Dr. Dănăiață și Dr. Stavilă – anestezisti, a intervenit imediat pentru stabilizarea pacienților.


În urma unei intervenții complexe, care s-a desfăsurat între orele 10:30 și 16:45, s-a reușit stabilizarea celor doi pacienți, aceștia aflându-se în momentul de fată în afara oricărui pericol. Remarcăm profesionalismul, spiritul de echipa, abnegatia și devotamentul întregii echipe, care au avut ca finalitate salvarea unor vieți omenești și le mulțumim pe aceasta cale.



Manager,

Ec. Capotă Gigel-Gheorghe


14.01.2019

Conducerea Spitalului Judeţean de Urgenţă Targu Jiu mulţumeşte...



Conducerea Spitalului Judeţean de Urgenţă Targu Jiu mulţumeşte tuturor categoriilor de personal (medici, asistenţi medicali, infirmieri, îngrijitori de curăţenie), care au desfăşurat activitatea până la data de 31.12.2018, prin cumul pensie - salariu, la nivelul unităţii noastre.


Pentru întregul efort depus pe întreaga perioadă a activităţii, pentru empatia, profesionalismul, dedicarea şi implicarea totală, ţinem să le mulţumim încă o dală, atât noi, cât şi întregul colectivul al Spitalului Judeţean de Urgenţă Targu Jiu.



Comitetul Director:

Ec. Capotă Gigel-Gheorghe - manager

Md. Popescu Costinel - director medical

Ec. Vienescu Dumitru - director financiar-contabil

As. Borhina Ion - director de ingrijiri

Posted on